Październik to wyjątkowy miesiąc dla sieci Super-Pharm, która po raz pierwszy w swojej historii wystartowała z kampanią wizerunkową. Komunikacja pod hasłem przewodnim „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty - niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.
Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono Klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. W melodyjny sposób, bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu – produktach eko, do włosów, dermokosmetykach, perfumach, czy kosmetykach do makijażu m.in. Kontrast między urodą, charakterem oraz potrzebami postaci podkreśla otwartość marki na różnorodność. Ponadto, dzięki ujęciom z procesu robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, w aplikacji, czy online, spot podkreśla również omnikanałowy charakter Super-Pharm. Całość spina pełen mocy cover utworu „I love rock’n’roll”, który wraz z szybkim montażem i bogactwem barw, nadaje reklamie dynamicznego charakteru.
„Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” to dla nas niezwykle wyjątkowy projekt – komentuje Magdalena Albińska, Marketing Director Super-Pharm. Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla jednak naszych wartości, kultury organizacyjnej, czy postawy – tego w co wierzymy jako Super-Pharm i kim chcemy być dla naszych Klientów i pracowników. Według badań, akceptacja jest obecnie jedną z najważniejszych niespełnionych potrzeb Polaków. Tymczasem jej brak stanowi olbrzymie źródło stresu, frustracji i życiowego niezadowolenia. Jako marka ukierunkowana na dbanie o holistyczny dobrostan naszych Klientów, chcemy coś z tym zrobić – dlatego w reklamie wspieramy akceptację, odchodzimy od jednowymiarowego i stereotypowego podejście do np. kwestii płci, czy wieku i podkreślamy piękno różnorodności. Od dawna stawiamy ludzi w centrum naszych działań - szerzymy postawę inkluzywności, wspieramy naszych Klientów eksperckimi poradami bez tabu, nieustannie rozwijamy naszą szeroką ofertę produktów i usług, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów. W nowej kampanii chcieliśmy to w końcu zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki temu mamy nadzieję, że poczują jaką postawę chcemy wspierać i w jakim kierunku będziemy się rozwijać jako firma.
Od 17 października spoty będą pojawiać się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz na tematycznych kanałach TVP. Ponadto w przestrzeni outdoorowej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach w Polsce oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Katowicach.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono Agencji Wavemarker, a mediów digitalowych Agencji MasterMind.
Marka Super-Pharm to unikalne połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. W kilkunastu sklepach, do trzech wymienionych filarów, dołącza również salon optyczny Super-Pharm Optic. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/drogerie-super-pharm-z-pierwsza-polska-kampania-wizerunkowa